Telefoontraining
Telefoontraining
Het voeren van telefoongesprekken is in allerlei organisaties een dagelijkse bezigheid. Voor mogelijke cliënten is het van groot belang hoe het eerste contact met een organisatie verloopt. Telefoontraining kan een belangrijk deel van de deskundigheidsbevordering zijn.
Denk hierbij aan telefonisten en de front-office van een organisatie. Aan de andere kant zijn er uitvoerende medewerkers die een of meerdere contacten hebben met cliënten, dan wel face to face dan wel telefonisch.
Binnen een telefoontraining wordt er geoefend op het voeren van telefonische gesprekken. Daarnaast krijgt elke cursist een reader waarin tips en trucs ten aanzien van communicatie en telefoneren staan.
Deze training kan standaard aangeboden worden. Leg je vraag neer via het contactformulier of bel Aly 0622405368.
Indien er bepaalde thema’s behandeld moeten worden met daaraan gekoppeld eigen doelstellingen van de organisatie, dan wordt in overleg een training samengesteld.
Kosten
Voor organisaties en bedrijven vanaf € 125,– per uur (excl. btw).
Per dagdeel wordt minimaal twee uur voorbereidingstijd gerekend. Aanpassing van de training aan de vraag van een organisatie/bedrijf vergt meer tijd.
Voor trainingen ontvang je altijd een offerte. Reiskosten en overige kosten (zoals readers en andere materialen) worden afzonderlijk meegenomen in de offerte.
Particulieren kunnen zich ook inschrijven voor deze training, bij voldoende aanmelding wordt een datum gepland. De kosten bedragen dan € 95,00 (incl. btw)